сряда, 24 май 2017 г.

♥ ACOTAR/ACOMAF BOOK TAG ♥

Здравейте!♥ Преди няколко дни се натъкнах на този таг в YouTube, който е създаден от AnchoredByBooks и реших да го преведа и да го направя, просто няма начин да пропусна, защото обичам книгите на Сара Дж. Маас и разбира се изпитвам отчаяние, защото третата книга ще излезе през септември и едва се сдържам да не започна третата книга на английски. Но реших, че тагът ще бъде интересен да го направя. Приятно четене!♥
❀❀❀ 
Люсиен: -Книга, която се вписва в повече от един жанр.
-Поредицата "Саванти" на Джос Стърлинг, поредицата е фентъзи, но напълно забравях за това докато четях книгите, повече книгите ми приличат на contemporary. Но все пак това си е лично мое мнение, по въпроса.

Тамлин: -Книга с красива корица, но самата история не е нищо особено.
-"Ридание" и "Балада" на Маги Стийвотър, кориците са доста красиви, но историята не ми допадна.

Амаранта: -Книга, която те преследва.
-"Каравал"на Стефани Гарбър и "Четирите цвята на магията"на В.Е Шуаб, около самите книги имат голям хайп, както и в Америка така и в България. B момента книгите са навсякъде в социалните мрежи.


Краля на Хиберн: -Книга с много кръвопролития.
-Аз предимно чета YA и в този жанр е трудно да откриеш книга с много кръвопролития. Но ще посочила поредицата "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас, донякъде отговаря на категорията.

Амрен: -Книга, която сте започнали, без да знаете много за нея.
-"Всички нюанси лилаво" на Елизабет Крафт и Шеа Олсън, не знаех буквално нищо за книгата, дори не си направих труда да прочета анотацията ѝ, но се оказа наистина доста интересна. Ревю на книгата тук.

Мориган: -Мемоар.
-По принцип не чета такъв тип книги, но последна която прочетох беше преди повече от година, и това е "A Work in Progress"- Connor Franta.

Рисанд: -Книга, с която имате връзка.
-"Цялата истина в мен" на Джули Бери и "Паднали Ангели" на Лорън Кейт, едни от любимите ми книга/поредица.

Фейра: -Книгата, която те въведе в четенето.
-Поредицата "Лукс"-Д. Л. Арментраут, може би за някой книгите не са нищо особено и е поредната история, която не се откроява с нищо, но поредицата остави в мен следата за сантиментална стойност и любов към книгите.

Дворът на Пролетта: -Книга, която прочетохте през пролетта.
- Сега е пролет и прочетох доста книги и за да отговоря на въпроса ще посоча книгата, която ми харесва най-много от прочетените книги тази пролет. И това е "Вестители" на Цветелина Владимирова. Страхотна книга, която се превърна в една от любимите ми.

Дворът на Нощта: -Книга която прочетохте през нощта.
-"Стъклени къщи" на Рейчъл Кейн кн.1 от поредицата "Вампирите от Морганвил", беше наистина много интересна книга, но края й ме разочарова и изгубих желанието да прочета втората книга.
Краля на Хиберн: -Книга с много кръвопролитияЛусиен: -Книга, която се вписва в повече от един жанр. Тамлин: -Книга с красива корица, но самата история не е нищо особено Амаранта: -Книга, която те преследва Краля на Хиберн: -Книга с много кръвопролития Амрен: -Книга, която сте започнали, без да знаете много за нея. Мориган: -Мемоар Рисанд: -Книга, с която имате връзка Фейра: -Книгата, която те въведе в четенето Дворът на Пролетта: -Книга, която прочетохте през пролетта. Дворът на Нощта: -Книга която прочетохт❀❀❀
Надявам се тагът да ви е харесал! Оставям го отворен, за всеки който иска да го направи! Доскоро!♥

8 коментара:

  1. Тагът е страхотен, а отговорите ти-страшно интересни! Харесва ми това, че за всеки герой има свързващ въпрос /въпреки че не е правилно така да се каже/. Само... Ченето ми падна като прочетох това:
    ,,Тамлин: -Книга с красива корица, но самата история не е нищо особено."
    Какъв жесток удар е за мен... :D Трябва да се науча да не обръщам внимание на калта, с която бива замерян Тамлин. :)

    Поздрави за тага! Страхотен е! ^^

    П.П. Името на героя е Люсиен. Не знам дали проблемът е в тага или просто е несъзнателно допусната грешка, затова обръщам внимание. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много!^^ А за името на Люсиен допуснах несъзнателно грешка, извинявам се. Ами уви Тамлин не е един от възхваляваните герои и доста малко хора го харесват, но пък е страхотно че поне ти не си промени мнението за него, малко са хората които не го правят!

      Изтриване
  2. Много интересни определения за героите от книгата. Мен пък точно "Ридание" и "Балада" ме накараха да чета отново и то фентъзи. Така че тях много си ги обичам и уважавам и по онова време страшно ми харесваха и завинаги ще имат специално място. А за преследващите книги не бих могла да дам по-добър отговор, ако почна да ги сънувам вече ще е прекалено много. "Стъкленият трон" напълно отговаря за кръвопролитията с всяка следваща стават повече, така че е напълно уместен отговор. :дд

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбирам защо ги обичаш, а и Маги Стийвотър поне според мен, има наистина много красив стил на писане. А "Стъкленият трон", надявам се в последната книга, да не загинат любимите герои. ;д

      Изтриване
  3. Страхотен таг за още по-страхотна поредица! Въпросите са много интересни, а отговорите са доста запленителни.
    Радвам се, че си харесала "Вестители", аз също съм и хвърлил око, но все не стигам до нея. В най-скоро време, обещавам! :D
    Тага наистина е много интересен и оригинален, аз също ще се постарая да го направя, защото много обичам Дворовете! Поздравления за идеята и за поста като цяло! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! Ще се радвам да прочета отговорите ти, ако направиш тага! :)

      Изтриване
  4. Тагът е невероятен и ме очуди най-вече фактът, че героите имаха общо с категорията си, която обикновенно е съвсем различна. Освен интригуващите въпроси ми харесаха също и супер интересните ти отговори. Допадна ми фактът, че както в отговорите ти, така и във въпросите има от всичко, а не тъпчиш на едно място или иначе казано в един жанр. Още по-интересно ми беше да го прочета, особено сега, когато вече прочетох и Двор от мъгла и ярост, за което съм толкова щастлива, че нямам думи!!! Приключих я преди около 2 седмици, но още съм в света и не мога да се оттърся от всичко прочетено. С ОГРОМНО нетърпение очаквам третата книга! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Много се радвам, че прочете книгите и ти харесват. Наистина страхотна трилогия, надявам се третата книга, да е още по-добра от другите две, и разбира се да я видим на българския пазар по-скоро! <3

      Изтриване