събота, 6 май 2017 г.

Ревю: "Всички нюанси лилаво"-Елизабет Крафт & Шеа Олсън

Анотация:
Да следвам своя път неотклонно и да не допусна грешките на майка си и сестра си е основната ми цел. Мъжете и любовта объркаха живота им напълно. Аз няма да допусна това да се случи  и с мен.
Но това беше преди Тейт.
Преди най-известната поп звезда на планетата да влезе в живота ми.
Преди частните самолети, тайните срещи и песните, написани специално за мен.
Има толкова неща, които не знам. Защо се е отказал от музиката? Къде изчезва, когато не сме заедно? Какво тъмно минало крие?
Но когато ме целуне, бъдещето изглежда адски  далечно. И сега... вече не съм сигурна какво искам.
Страст. Желание. Саможертва. Понякога трябва да си склонен да рискуваш всичко.

❀❀❀

Бях доста скептично настроена към книгата, макар че, дори не знаех за какво става на въпрос в нея. Нямаше и да проявя интерес към нея, ако продавачката в книжарницата не ме беше насочила към нея. Единствено я прочетох, за да изградя свое мнение, без никакви очаквания. И така, книгата ми хареса, историята беше интересна, но не беше нещо невиждано. Книгата беше леко и не натоварващо четиво и донякъде ми напомняше малко на "Сърца за разбиване". Така че, ако харесвате подобни книги, определено тази книга би ви допаднала.
Корицата е много красива и пряко отговаря на съдържанието в книгата, както и заглавието.
Книгата е писана от двама автори и те са се справили блестящо. В книгата не е преплетена само тийн драма и любовна история, също така има и много замисъл в самата история. Авторките също така наблягат и на детайлите и обосноваването, защо това е така или защо това се случва. 

Шарлот е главната героиня, следваща неотклонно стремежите си и упоритостта да не допуска грешките, които са провалили живота на майка ѝ, и сестра ѝ. Прекарва главно времето си в учене и в цветарския магазин, в който работи. Живота ѝ, се е превърнал в една безкрайна рутина, лишена от забавления.  
Докато не среща Тейт, на пръв поглед най-обикновено момче, но той крие от Шарлот, кой всъщност е той. 

"Осъзнавам, че бих направила всичко за него, бих отишла навсякъде и бих поела всякакви рискове само за да бъдем един до друг"

Няма как да не спомена и Карлос, който е най-добрия приятел на Шарлот. Винаги готов да изслуша проблемите ѝ, също така да и окаже подкрепата, от която тя се нуждае, и се опитва да я подтикне да излезе от рутината, в която се намира.

"Отначало снимах като всеки турист - за да си спомням един ден къде съм била. Но фокусирането на света през обектива на фотоапарата ме накара да гледам на нещата по различен начин."

До края на книгата, авторките успяват да поведат героите към израстването им и да разкрият замисъла на историята.
Стилът на авторките е пленяващ, дори на моменти забравях, че е писана от двама души. Книгата е хубава, но не очаквайте да е нещо което не сте чели, но пък това не пречи, книгата да си проправи път към сърцето ви, и да ви стане любима. 

"-Той беше първата ти любов. Те са най-трудни за забравяне. Отиде на друг континент, за да си далеч от него...
-Не заминах, за да не съм близо до него.
-Може това де не е била единствената причина за заминаването ти, но ако не беше той, надали щеше да разбереш, че си имала нужда да обиколиш и опознаеш света."

"Всички нюанси лилаво" е книга за първата любов. История за това да поемеш рискове и да преоткриеш себе. Да загърбиш миналото, страховете си и да дадеш, втори шанс на любовта. 

4 коментара:

  1. Едва ли не ,,Книгата е добра, ама има и по-добри."
    Ревюто ти е хубаво, но личи, че книгата просто ти е напомняла за друга история. Мен също не ме грабва нито това, което чета като мнения, откъси, ревюта, нито самата история. Хареса ми това как си представила историята, но самата книга аз лично не бих си я купила. От опит знам, че когато имам съмнения за дадена книга е по-добре да не я купувам. :)

    Поздрави за ревюто и се надявам следващата книга, която ще прочетеш, да е по-вълнуваща и да ти напомни защо четенето е просто начин на живот! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, напълно си права! Наистина ми напомняше на друга история и точно това беше, че не ми достигна, за да ми хареса напълно.
      Аз също постъпвам по този начин, ако имам съмнения за дадена книга не си я купувам но пък, в последната година правя точно обратното. Преди да беше нашумяла толкова "Двор от рози и бодли" имах съмнения, че няма да ми хареса и просто я подминавах, но пък макар и съмненията за нея, не сгреших, че отидох до книжарницата и си я взех. Напоследък книгите за които имам съмнения, че ще ми харесат, ми стават любими, а за тези които имам големи очаквания, ме разочароват.
      Искрено ти благодаря!^^

      Изтриване
  2. Ревюто ти е страхотно!
    По това, което прочетох, разбрах, че книгата е една от многото, в които главно се говори за любовта. Не съм голям фен на този тип литература, но може би някога ще и дам шанс, защото напоследък наблягам само на фентъзи. Освен това по написаното от теб разбрах, че и ти не си видяла нищо толкова уникално в историята, но си пролича, че ти е харесала. Надявам се ,ако някога реша да и дам шанс, и на мен да ми хареса!
    Приятно четене от мен, дано успееш да прочетеш книгите, които искаш през този месец! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, все пак няма лошо да се дава шанс на нещо различно, кой знае, може пък да те изненада. Приятно четене и от мен! :)

      Изтриване