петък, 24 март 2017 г.

Spring Book Releases/ 2017

Здравейте!♥ Този пост е за книги, които ги очаквам да излязат на книжния пазар тази пролет или се надявам да излязат и също така съм, много развълнувана за тях. Ще ги огранича до ТОР 5, макар, че има  още много които очаквам, но тези са може би най-очакваните книги за мен.♥

1. "Двор на крила и разруха" от Сара Дж. Маас.
- Това е книга, която всички които са чели Дворовете или са почитатели на Сара Дж. Маас очакват несъмнено! Както и аз! Едва ли ще изненадам някого като кажа, че нямам никакво търпение и я очаквам с огромна радост да излезе! И все пак това е края на една невероятна трилогия, която не искам да свършва, но уви след по-малко от два месеца, ще бъде факт края ѝ! :(

     
 2."Самър" от Джос Стърлингс.
-Това е книга шеста от поредицата за "Савантите" и се вълнувам много, защото това е последната книга и завършвам поредицата и нямам съмнения, че няма да ми хареса. Иска ми се да бяха повече книги! Защото това е поредица, която наистина си заслужава и няма как да не се вълнувам . Надявам се по-скоро книгата да бъде факт, във всички книжарници.

3."Нивганощ" от Джей Кристоф.
- Натъкнах се книгата, още когато беше излязла на английски и се зарадвах много, когато разбрах, че правата са закупени от издателство Егмонт и много скоро надявам се да бъде издадена на български. Бих се радвала да запазят оригиналните корици, много харесвам и двете, както USА и така и UK.  Надявам се книгата да е страхотна.


4."A darker shade of magic" от V.E. Schwab.
-Книгата е доста нашумяла и изобщо не очаквах, че книгата ще бъде факт и в България. За което издателство Емас имат заслугите да се докоснем до нея, надявам се скоро. До колкото разбрах, се очаква да излезе през Май месец, ако не се лъжа. Но е важното, че книгата ще бъде преведена! А оригиналната корицата няма да бъде запазена, но все пак на издателство Емас , кориците им винаги са по-добри от оригиналните. И ще ми е интересно да видя книгата с българската си корица.


5."Аристотел и Данте откриват тайните на вселената" от Benjamin Alire Saenz.
-Всеки, който е чувал за нея, съм сигурна че се вълнува. Надявам се по-скоро да излезе на книжния пазар. Издателство Сиела също ни радват с хубави книги. Имам големи очаквания за книгата, може би защото доста е нашумяла и се надявам да има за какво! Но просто си мисля, че историята ще е доста необикновена и трогателна, че няма как да не я заобичаш!



Надявам се този пост да ви е харесал! ♥
Споделете ми, кои са вашите книги, за които нямате търпение да излязат през 2017...?
ии Доскоро!♥


8 коментара:

  1. Много хубав пост! Аз все още не съм започнал Дворовете и смятам да го направя като излезе и третата книга, защото чакането не е моето нещо и предпочитам да изчета всичко наведнъж. :D За другите книги не съм чувал, но заглавията ме заинтригуваха и определено ще ги погледна като излязат на български. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Много добре постъпваш като чакаш да излязат и трите книги, добър избор, защото един път почнеш ли я, не можеш да се откъснеш от книгите на Сара Маас! :D

      Изтриване
  2. Публикацията ти е страхотна! Браво! ^^
    Прочетох Дворовете и мога да кажа, че определено ще останат в съзнанието ми. Нямам търпение да излезе третата книга и още при първа възможност ще я прочета! Невероятен стил, разбирам защо си се влюбила в поредицата, тъй като и аз го направих. ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо благодаря ти!^^ Броя дните до излизането ѝ! Книгите на Сара успяват да докоснат и пленят читателите, а третата очаквам да е още по-добра, дори и от втората и не се съмнявам, че няма да е!^^

      Изтриване
  3. Страхотни книги си подбрала. Всяка ме заинтригува, но най-вече две от тях. Първата е "Двор от крила и разруха". Сега чета поредицата и съм просто пленена от стила на писане на Сара, обожавам я просто и двете й поредици са топ-а! Освен стила разбира се самите истории са просто невероятно замислени и се развиват брутално яко и завладяващо! Аз също очаквам с нетърпение тази книга. И втората е "A darker shade of magic". Тази книги е толкова нашумяла сред буктюб-обществото в момента, че нямаше как да не я забележа. Не съм чувала лошо за книжката, даже е станала любима на някои мои любими буктюбъри. Това я прави една от книгите, които с нетърпение очаквам да излязат на български през тази година. Ако трябва да съм честна, от този пост разбрах, че ще я превеждат, за което съм ти адски благодарна. Иначе щях да си живея в пещера. :D Просто ми оправи настроението и съм адски развълнувана. За всички книги, които ще излизат тази година съм ужасно щастлива и нямам търпение. Твоят избор също беше невероятен, надявам се да ги прочетеш бързо след като излязат и да споделим мнения! ☺💓

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че няма начин да не се влюбиш в Дворовете, това е просто неизбежно, те наистина както ти се изказа "топ-а". Гледам да нямам никакви очаквания за другите книгите, знам ли могат да ме разочароват. Но за Двора съм сигурна, че края ще бъде вълшебно брутален! Тази година наистина излизат страхотни заглавия и издателствата ни радват много!^^ <3

      Изтриване
  4. Здравей, много интересен пост! И аз все още не съм започнала Дворовете, но съм ги запланувала за близките месеци. Иначе книгите които чакам да излязат и при мен са много: "Изменницата на султана" от Олуин Хамилтън; "Нивганощ";"A darker shade of magic" от V.E. Schwab; Двете книги които са свързани със "Стъкленият трон" и още няколко. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, радвам се, че поста ми, ти е интересен! Аз също чакам книгите от "Стъкленият трон", както и последната, която няма да я видим до края на 2018, но я очаквам с нетърпение. А до колкото "Двор от рози и бодли", трилогията е просто великолепна!^^

      Изтриване