неделя, 19 март 2017 г.

Burn, Rewrite, Reread Book Tag



Здравейте!♥ Днес ще направя един доста интересен таг, който се превежда "Изгори, Пренапиши и Препрочети" Целта на целия таг е да се изтеглят произволно три листчета със заглавия на книги, като трябва да избера коя от тях да изгоря, коя да пренапиша и коя да препрочета. Приятно четене!♥

1."Двор от мъгла и ярост"от Сара Дж. Маас ; "Цялата истина в мен" от Джули Бери и "Звезди за Лола" от Стефани Пъркинс 
- Един от най-трудните избори, които съм правила, никоя от тези книги не заслужава да бъде изгорена или пренаписана. Но, ако трябва да избирам ще препрочета "Двор от мъгла и ярост", ще пренапиша "Цялата истина в мен" и ще изгоря(не бих го направила никога) "Звезди за Лола".

2. "Паднали Ангели" от Лорън Кейт ; "Всичко, Всичко" от Никола Юн и "Рубинено червено" от Керстин Гир
-Тук е по лесно. Ще препрочета "Паднали Ангели", ще пренапиша "Всичко, Всичко" макар че не бих променила нищо в нея. И ще изгоря "Рубинено червено". 

3. "Сезонът на Злополуките" от Мойра Фоули Доил; "Двор от рози и бодли" от Сара Дж. Маас; и "Гондолата на Времето" от Ева Фьолер
-Определено ще препрочета "Двор от рози и бодли", ще пренапиша "Гондолата на времето" и ще изгоря без да ми мигне окото "Сезонът на злополуките".

4."Всички наши места" от Дженифър Нивън; "Оникс" от Дженифър Арметраут и "Град от Кости" от Касандра Клеър
- Препрочитам "Оникс", ще пренапиша "Град от Кости" (не бих, защото е съвършена) и ще изгоря "Всички наши места"(заслужава да бъде изгорена).

5."Изборът" от Кийра Кас; "Целувка за Ана" от Стефани Пъркинс и "Подборът" от Али Конди 
-Ще препрочета "Изборът", ще пренапиша "Целувка за Ана" и ще гори "Подборът". Това беше сравнително лесно.

6."Алена Кралица" от Виктория Айвярд; "Ангелско нашествие" от Сюзан Ий и "Чужди очи" от Джил Хатауей
-Препрочитам "Ангелско нашествие", ще пренапиша "Алена Кралица" и ще изгоря "Чужди очи".


7."Ангел с часовников механизъм"от Касандра Клеър; "Преди да умра" от Джени Даунам и "Стъкленият трон" от Сара Дж Маас.
- Дилемата да избирам между Сара Маас и Касандра Клеър, но знам, че винаги Сара е пред Касандра Клеър така, че ще препрочета "Стъкленият Трон", ще пренапиша "Ангел с часовников механизъм" и ще изгоря "Преди да умра".

8."Хартиени Градове" от Джон Грийн; "Създадена от Дим и Кост" от Лейни Тейлър и "Сърца за Разбиване" от Али Новак
-Ще препрочета "Сърца за Разбиване", ще пренапиша "Създадена от Дим и Кост" и "Хартиени Градове" бих я пренаписала, но не си струва така, че нека да гори.


Надявам се тагът да ви е харесал!♥ Не бих изгорила книга, макар и да не ми харесва, мисля че, за всеки човек си има книга, която дори и да не се харесва на него самия, то на все някой ще се хареса! Оставям тагът отворен и на който му хареса, може да го направи!♥ Споделете коя е книгата, която не ви е харесала, по някакъв начин. Ии  Доскоро!♥

6 коментара:

  1. Голяма радост е за мен, че няма да пипаш едни от любимите ми. :D Сърцето ми спря само като си помислих, че може да избереш да гориш някоя от Двора... А тагът ми беше много интересен. ^^ Страхотен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се! На мен също са ми любими, нямам такова намерение!:D Радвам се, че ти е харесал!^^

      Изтриване
  2. Винаги ми е интересно да чета или гледам този таг, този също не беше изключение. Първоначално се зарадвах много, че виждам заглавия на книги, които обожавам или такива, които много се вълнувам да прочета, но после се сещам, че са в комбинация и ми се свива душичката само като си представя да гориш особено някоя от тях. Въпреки всичко обаче мисля, че горе долу и аз бих постъпила по същия начин с тези, така че се успокоих. :D Всичките ти тагове са много интересни, така че продължавай да ги правиш!^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста трудни избори, особено да изгориш любимата си книга, наистина ме боли сърцето за някой от книгите, но пък беше интересен за правене! Много ти благодаря!^^

      Изтриване
  3. Направо ми се сви сърцето като видях "Ангел с часовников механизъм".. Въпреки това, че не съм голям почитател на "Стъкленият трон", подкрепям избора ти и съм много щастлив, че Ангела не отиде при изгорените! :D Иначе тага е много интересен, радвам се, че го направи и ми беше доста интересно да го прочета! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не бих ги изгорила, все пак са книгите на Сара и Касандра :D ,но винаги книгите на Сара са малко по-добри от на Касандра. И Стъкленият трон е по възможно да не ти хареса, защото е първата книга на авторката, но определено следващите са по-добри и по-добри, а Дворовете са просто удивително уникални. Радвам се, че ти е бил интересен тага!^^

      Изтриване