понеделник, 26 юни 2017 г.

Circle Life Tag

Здравейте! Бях тагната да направя този таг, благодарение на Гери от A reader lives a thousand lives  . Тагът е създаден от Гери и Йоана от Piece of Life и наистина са създали много интересен таг, който освен книги, включва филми/сериали и музика. Тагът е изключително интересен за правене и се радвам, че имам възможността да го направя.

Книги:

1.Първата книга, която добави към домашната си библиотека.
-Не си спомням коя е първата книга, която добавих в библиотеката си, мисля че беше "Дивергенти" или "Вината в нашите звезди".

2.Креативен герой от книга, човек на изкуството. 
-Лола от "Звезди за Лола", това беше първия герои, който изникна в ума ми, когато прочетох  думата "Креативен".

3.Любим цитат от не толкова любима книга.
-"Понякога хората си мислят, че те познават. Знаят няколко факта за теб и навързват нещата, така че да си изградят разбираем за тях самите образ. И ако не се познаваш достатъчно добре, нищо чудно да повярваш, че са прави. Но истината е, че това не си ти. Изобщо не си ти."
-"Тази песен ще спаси живота ти"-Лейла Сейлс
Филми/Сериали:

1.Екранизация по книга, накарала ни да прочетем самата книга.
-"Реликвите на смъртните", първо гледах филма и сериала и след това реших да прочета книгите и също "Академия за вампири" филма ме накара да прочета книгата.

2.Любима песен от саундтрак към филм/сериал.
-Песента Daydream от саундтрака на филма "Before i Fall", ми е една от любимите и както всички песни на изпълнителката.

3.Любим актьор/актриса.
-Това е доста труден въпрос, защото не мога да кажа, че имам любими актриси или актьори. Но за да отговоря на въпроса, ще кажа Дилан О'Браян, наистина много го харесвам.

Музика:

1.Песен напомняща за книга.
-Dream-Imagine Dragons, песента ми напомня на поредицата "Двор от рози и бодли" на Сара Дж. Маас.

2.Група/изпълнител, който ти е повлиял.
-Група, която ми е повлияла, бих посочила Sleeping with Sirens, а за изпълнител ще посоча Andy Black, слушам песните им приблизително от четири години и едва ли някога ще ми омръзнат, по-скоро никога.

3.Любима песен или албум.
-За сега имам само два любими албума, и това се  "Madness"-Sleeping with Sirens и "The Shadow Side"-Andy Black. А любими песни имам много и ще споделя само някои от тях.





*Посочи цитат от книга свързан с музиката.*

"Музиката е велик обединител, невероятна сила. Нещо, което кара дори хората, имащи най-големите различия, да имат нещо помежду си."
-"Слушай"-Сара Десен


Надявам се тагът да ви е харесал, тагвам всички, които имат желанието да го направят. 
Доскоро и приятно четене!♥

2 коментара:

  1. Браво, Йорданка!
    Много се зарадвах като видях, че си направила тага. Музиката, която си подбрала, цитатите и отговорите ти... Беше ми изключително приятно да чета и слушам. Благодаря ти, че направи тага!^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А аз на теб благодаря, че ме тагна. Радвам се, че са ти харесали отговорите ми!^^

      Изтриване